Walkin’ Broadway Tours Joins Smart Destinations’ Go Select New York Pass

Smart Destinations begrüßt die jüngste Ergänzung der populären Walkin 'Broadway Tours, ihre Go Select New York-Programm.

While New York City is home to some of the world’s most renowned museums and landmarks, it is also a diverse and cosmopolitan city comprised of distinct neighborhoods and cultures. Smart Destinations travelers to the Big Apple looking for the real New York experience now have a brand new option to explore one of the most well-known neighborhoods, Broadway’s Theatre District, with the popular Walkin’ Broadway Tour.

A tour of New York City’s iconic Theatre District is the perfect introduction to New York’s cultural scene. It’s a 90-minute excursion that incorporates over 30 significant stops in contemporary and historical American theater. In addition to exploring the Theatre District, visitors on the Walkin’ Broadway Tour will visit landmarks in the adjacent Times Square, the Great White Way, and many of the best-known theaters. Even those without an intimate knowledge of the New York theater scene will recognize the marquees of the Gershwin, the Majestic, and the New Amsterdam Theaters.

Smart Destinations visitors will especially enjoy the unique combination of expert narration and additional pre-recorded commentary by Broadway actors, producers, and managers. Perhaps the most popular aspect of the Walkin’ Broadway Tour is the accompanying soundtrack, which plays new and beloved Broadway hits as tour guides convey insider information and personal anecdotes of Broadway’s history. It’s the perfect chance to learn all about country’s most prestigious Theatre District from men and women who work on Broadway today. This family-friendly tour is currently available with the Go Select New York Pass program.

Diese neue Tour schließt sich einer Auswahl an Touren durch Smart Destinations, von denen alle markieren Quintessenz New York Nachbarschaften und Kultur angeboten. Andere Touren beinhalten die Chinatown Food Tour, die Küche der Hölle Food Tour, und das sehr beliebte Brooklyn Bridge Walking Tour. Jede dieser faszinierende Touren ist mit dem Go Select New York Pass; die Brooklyn Bridge Walking Tour ist auch mit der New York Explorer Pass .

Smart Destinations hilft Reisende genießen Sie mehr Aktivitäten in ihren Zielen Jetzt günstiger. Mit seiner Multi-Attraktion spielt Besucher genießen flexible Kaufoptionen, Einsparungen von bis zu 55 % Ermäßigung auf den regulären Eintrittspreise und die Bequemlichkeit der Überspringen der Linie am beliebtesten Attraktionen. Online verfügbar und Walk-up Einzelhandelsgeschäfte, Smart Destinations spielt einschließlich Go City Cards, Go Explorer und gehen Sie wählen Pässe bieten Eintritt zu mehr als 400 Sehenswürdigkeiten in neun nordamerikanischen Destinationen, darunter New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco und Boston. Für weitere Informationen besuchen Sie: http://www.smartdestinations.com .