The Summer Family Pass is Back for a Limited Time at Smart Destinations

Popular Go Select Package “Summer Family Pass” helps families save on family-friendly attractions.

Mit Flugpreise, Unterkünfte und Anziehungs Gebühr können die Familienurlaube schnell ansammeln einen hohen Preis. Um den Besuch Attraktionen erschwinglich, bequem und stressfrei zu machen, wird Smart Destinations wieder bietet die Sommer-Familienpass für eine begrenzte Zeit. Mit einem speziell kuratierten Sammlung der besten Sehenswürdigkeiten in der Reisende bevorzugten Reiseziel für einen durchschnittlichen Rabatt von 30 -percent off der Endkundenpreise, ist die Summer Family Pass eine der Smart Destinations "besten Preis-Go Wählen Sie Produkte.

The Summer Family Pass is different for each destination, but it’s always a collection of the most popular and family-friendly attractions. The Chicago Summer Family Pass saves travelers nearly 30 percent at top Chicago attractions, including kid favorite Navy Pier, which is full of amusement park rides, restaurants, and even a children’s museum. The nationally renowned Shedd Aquarium is another popular Chicago attraction for families, with hundreds of sea creatures great and small. A lake tour of the famous Lake Michigan is an ideal way to experience the Chicago Skyline, especially in the warm summer months when the lake breezes are cool and refreshing. Also included in the Summer Family Pass is a trip to the top of the Willis Tower, the quintessential experience for any Chicago vacation with its bird’s-eye view of the Windy City.

Ein weiteres beliebtes Sommer-Familien-Pass in San Diego vereint die besten kinderfreundliche Attraktionen. Familien können einen ganzen Tag zu verbringen am LEGOLAND San ​​Diego mit den Kindern, genießen Fahrten, Themenbildungsbereichen und sogar LEGO Restaurants. Ein weiterer eingeschlossenen Attraktion, die San Diego Zoo ist einer der besten Zoos des Landes und einer der Top-Attraktionen von San Diego für die Besucher. Familien können auch eine spezielle 1 Stunde Kreuzfahrt im Hafen von San Diego: eine ideale Aktivität für Sightseeing und Fotografie, die auch eine gründliche Einführung in San Diego, Geschichte und Kultur. Schließlich können Reisende nach San Diego mit dem Sommer-Familien-Pass einen Besuch in der Midway Aircraft Carrier Museum, ein wichtiges Stück maritimer Geschichte Südkaliforniens zu zahlen.

The Summer Family Pass is good for one month after the first day of use. Families can visit the attractions over multiple weekend trips, or even throughout a longer trip. The Summer Family Pass is also an electronic pass, meaning travelers don’t need to worry about losing paper tickets or booklets. Simply display the pass on a smartphone or tablet for admission to all included attractions.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55-percent off gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information, visit http://www.smartdestinations.com.