Make the most out of your Spring Vacation with Go Chicago Card

Besuchen Alle gängigen Chicago Sehenswürdigkeiten und sparen 55 Percent Off Tor Preise

Ob Sie das höchste Gebäude sehen, oder besuchen Sie einige der beliebtesten Museen im Land wollen, gibt es viele Chicago Sehenswürdigkeiten und Websites für alle Arten von Reisenden zu besuchen. Wie Sie planen einen Kurzurlaub für zwei oder für die ganze Familie, kann Smart Destinations Ihnen attraktive Angebote für Ihren Frühlingsurlaub. Go Chicago Card gibt Ihnen den Komfort von Instant-Lieferung, und lässt Sie die Linie an die meisten Sehenswürdigkeiten zu überspringen und speichern 55 Prozent aus Erzeugerpreise. Während Sie wählen können 26 beliebten Attraktionen mit Go Chicago Card, hier sind ein paar, die identifiziert wurden als must-see von anderen Reisenden.

A popular destination in Chicago is the famous Museum Campus, home to three renowned institutions. The Shedd Aquarium features the diverse habitats of the thousands of sea creatures, allowing visitors to explore one of the best collections of aquatic life in the country. The world-famous “Jellies” exhibit has been recently extended, so if you haven’t been lucky enough to spend time with these magnificent creatures, spring vacation is the perfect opportunity.

Adler Planetarium remains one of the best public centers for the study of space in the nation, featuring new, exciting exhibits such “Planet Explorers,” designed for families with young children, and “Shoot for the Moon,” which highlights the work of NASA astronaut James Lovell and other NASA technology.

The Field Museum is perhaps best known for its impressive collection of dinosaur specimens (including Sue, the iconic T-rex), but it also houses entire halls of historical, cultural, and natural artifacts, along with special rotating exhibits.

Viele Besucher wählen, auch die Stadt von oben zu erkunden. Das John Hancock Observatory ist eine der am häufigsten besuchten Attraktionen in der Stadt und bietet einen atemberaubenden Blick auf Chicago und die umliegenden Ländereien. Das im Lieferumfang enthaltene Multimedia-Sky Tour erzählt die Geschichte Chicagos Entwicklung in der modernen amerikanischen Stadt heute.

Each of these popular attractions and many more are available with the Go Chicago Card. Smart Destinations is featuring promotions to help you make the most of your trip to Chicago this spring; these promotions are available on the website on a limited-time basis. For more information on the Go Chicago Card, and any other Smart Destinations products, visit www.smartdestinations.com.