Smart Destinations Releases New Virtual Go Card in San Diego

Smart Destinations releases San Diego’s first mobile attraction pass, the Virtual Go Card.

Smart Destinations gab heute die Markteinführung der neuen mobilen Attraktion in San Diego übergeben: der Virtuelle Go Card. Reisende nach San Diego in der Lage, Anzeige dieser multi-Attraktion auf ihrem mobilen Gerät übergeben und die Zulassung zu allen 45 Top-Attraktionen, darunter LEGOLAND® San Diego . SeaWorld San Diego , und das San Diego Zoo . Darüber hinaus wird Smart Destinations 'Anziehungs Partnern aus gestrafft Backend-Operations-Management, dass die virtuelle Go-Card-Technologie bringt profitieren.

In den vergangenen zwei Jahrzehnten hat sich die Aktivitäten der Industrie begrenzte Änderung in multi-Attraktion Pässe, die traditionell durch Broschüren oder Gutscheine geliefert worden sein gesehen. Smart Destinations 'Virtual Go-Karte ist die weltweit erste mobile Innovation in der Attraktionen der Industrie, eine Technologie, die Benutzer Zugang zum größten mobilen Attraktion Ticketing-Netzwerk des Landes mit verursacht 450 Partner in der ganzen Nation.

“We are thrilled to introduce the convenience and innovation of our new virtual multi-attraction pass to San Diego visitors,” said Kevin McLaughlin, CEO and co-founder of Smart Destinations. “Getting a Go San Diego Card in your hands is now even faster and easier. Your mobile phone can now be your pass to San Diego.”

Smart Destinations’ mobile technology adds a new dimension to the popular multi-attraction Go San Diego Cards by combining it with the ease and convenience of instant delivery of a single QR code. Travelers can simply access the pass from any mobile device and display it at all 45 partner attractions in San Diego, making a visit to an attraction as simple as scanning a phone.

The Virtual Go Card in San Diego provides convenience, flexibility, and savings, making it easier for travelers to enjoy their vacation stress-free. Virtual Go Card holders will also enjoy special discounts and offers, plus a free all-digital guidebook complete with maps, directions, and insider tips. From unlimited access to amusement parks like SeaWorld San Diego, to included extras at the San Diego Zoo Safari Park, the Virtual Go Card will bring travelers the ultimate destination experience.

Neben San Diego, ist die Virtuelle Go Card auch in Boston, Chicago und New York City.

About Smart Destinations:
Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% off gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: http://www.smartdestinations.com.