Smart Destinations Partners Mit NYC & Company für limitierte Wo ist Walter Erlebnispass

As part of New York City’s tourism Family Ambassador Campaign, Smart Destinations, Inc. has created limited-edition multi-attraction passes exclusively for this summer’s Where’s Waldo? campaign.

New York Explorer Pass

Limitierte Wo ist Walter New York Explorer Pass

Smart Destinations, a leader in the tourism industry, recently announced a new project in conjunction with long-time partner, NYC & Company – a limited edition Where’s Waldo? New York Explorer Pass. This collaboration is part of New York City’s fifth official Family Ambassador program.

NYC & Company hat die Wo ist Walter? Kampagne, um Familien aus der ganzen Welt, indem sie die besten Möglichkeiten, sie ihr Urlaubserlebnis in New York genießen zu gewinnen. In diesem Sinne Smart Destinations "Sonder Wo ist Walter New York Explorer Pass wird es leichter für Familien Besuch in New York, um alle die besten Attraktionen, kulturellen Institutionen und Nachbarschaften in der ganzen Stadt zu sehen.

“Waldo is a fun and engaging character that has taken readers to countless destinations for many years,” said Cecilia Dahl, President of Smart Destinations. “We’re so excited to be able to work with NYC & Company to help Waldo bring New York tourism to life for families from around the world.”

Smart Destinations’ Where’s Waldo? New York Explorer Pass will provide visitors with savings of up to 45 percent on admissions to top museums, tours, and attractions throughout New York City. In honor of Waldo’s spirit of exploration, the New York Explorer Pass will help people explore diverse places and neighborhoods around the city, from Manhattan to Brooklyn, the Bronx, and beyond.

Reisende Angebotenen Waldos Reise quer durch New York City können nycgo.com/waldo Informationen besuchen Sie über all die besten Dinge zu sehen und zu tun in New York zu besuchen Familien und Einheimische gleichermaßen, und, um den Kauf Wo ist Walter? New York Explorer Pass. Das Wo ist Walter? New York Explorer Pass können auch im Amts NYC Information Center in Midtown Manhattan erworben werden.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: www.smartdestinations.com.