Smart Destinations Partner Jungle Island Launches Winter Wonder Island

Smart Destinations 'Miami Art der Partner Jungle Island kündigt Einführung eines Winter-Wunder-Insel Veranstaltung dieser Urlaubssaison.

Families visiting Southern Florida this winter with Smart Destinations will enjoy all the fun and festivity of the holiday season with a visit to Jungle Island’s amazing Winter Wonder Island experience. From now until January 5, 2014, Jungle Island’s private beach becomes a place for families to make snowballs, build snowmen, and sled down gentle slopes – all in the heart of sunny Miami.

Smart Destinations customers traveling to Miami this holiday season can visit Jungle Island as part of an all-inclusive trip with the Go Miami Card, or include the attraction in a customized Go Select Miami Pass. Jungle Island is also a popular attraction on many expertly curated Go Select Miami Packages, like the Miami Family Fun Pass and the Top Miami Attractions pass. Tickets to Winter Wonder Island are sold separately and are not included with general admission to Jungle Island.

Smart Destinations hilft Reisende genießen Sie mehr Aktivitäten in ihren Zielen Jetzt günstiger. Mit seiner Multi-Attraktion spielt Besucher genießen flexible Kaufoptionen, Einsparungen von bis zu 55 % Rabatt auf die Erzeugerpreise und die Bequemlichkeit der Überspringen der Linie am beliebtesten Attraktionen. Online verfügbar und Walk-up Einzelhandelsgeschäfte, Smart Destinations spielt einschließlich Go City Cards, Go Explorer und gehen Sie wählen Pässe bieten Eintritt zu mehr als 400 Sehenswürdigkeiten in neun nordamerikanischen Destinationen, darunter New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco und Boston. Für weitere Informationen, besuchen Sie: http://www.smartdestinations.com .