Smart Destinations Partner Boston Children’s Museum Turns 100

Smart Destinations 'bewertet Attraktion Partner Boston Kindermuseum feiert ihr hundertjähriges Bestehen im Oktober dieses Jahres mit Festen, Veranstaltungen und eine spannende After-Party.

Einer von Smart Destinations 'beliebtesten familienfreundliche Attraktion Partner, Boston Kindermuseum wurde eine Ikone Teil der Stadt für ein Jahrhundert. Mit seiner sofort erkennbar Riesen Hood®-Kapuze Milchflasche mit Blick auf das Fort Point Channel, ist dieser Seehafen Institution geliebt von Kindern und Familien aus Boston und im ganzen Land und kann mit der besucht werden Go Boston Karte . Im Oktober dieses Jahres, Boston Kindermuseum feiert seinen 100 Geburtstag mit einer Vielzahl von speziellen Aktivitäten und Veranstaltungen für Familien.

Boston Kindermuseum feiert diesen Meilenstein Geburtstag mit, unter anderem, eine Big-Kuchen-Tour, die besucht hat verschiedene Gegend von Boston Nachbarschaften ganzen Sommer, während die Förderung eines gesunden und aktiven Lebensstil für Kinder. Die letzte Station auf dem großen Kuchen Tour ist eine Rückkehr in die Heimat auf der Museums Geburtstag - Samstag Oktober 5 . 2013 .

The Big Cake Tour is a part of an entire birthday weekend of exciting events, from October 4 – October 6. Highlights include popular musical performances, visiting artists and theatrical performances, and several hands-on educational activities for adults and children. For complete information on events and activities, consult Boston Children’s Museum Birthday Celebration schedule.

“Boston Children’s Museum is pleased to welcome visitors to our Centennial Celebration. A great way to save at many of the city’s cultural attractions including the Museum is by investing in a Go Boston Card from Smart Destinations,” said Jo-Anne Baxter, Director of Public Relations at Boston Children’s Museum.

In honor of this special centennial celebration, Smart Destinations will be releasing the Fall Family Fun Pass to allow families to enjoy Boston Children’s Museum as part of their budget-friendly Boston vacation. The Fall Family Fun Pass includes discounted admission to Boston Children’s Museum, as well as other family-favorite attractions like the Museum of Science, the Boston Duck Tour, and the Skywalk Observatory.

“Boston Children’s Museum is among the best family-friendly attractions in Boston and we’re so excited for them to celebrate such a landmark event,” said Judy Gauthier, Regional Director with Smart Destinations. “We hope our visitors to Boston take advantage of this special weekend and include the Museum in their vacation plans.”

Zusätzlich zu dem Fall Family Fun Pass, Gastfamilien können auch wählen, um Boston Kindermuseum in eine angepasste hinzufügen Gehen Select Boston Pass um ihre ideale Urlaub Reiseroute zu entsprechen. Das Hotel liegt im Seaport District of Boston, ist das Museum in der Nähe von mehreren der familienfreundlichen Attraktionen von Kreuzfahrten und Ausflüge zu anderen kulturellen Einrichtungen. Der nahe Institute of Contemporary Art hat eine Reihe von kinderfreundliche Veranstaltungen wie Familien Kunst-Workshops und künstlerische "Spieldaten." Across the Fort Point Channel und nördlich entlang der Hafenfront ist das New England Aquarium, ein stets beliebten Attraktion für Kinder und Familien.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% off gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: http://www.smartdestinations.com.