Smart Destinations Offering Complimentary Go Cards and Explorer Passes at Pow Wow

Boston, MA. - Smart Destinations bietet kostenloses Go City Cards und / oder Explorer-Pässe für alle Medien Teilnahme Pow Wow. Sie arbeiten als Universalticket, wodurch die Zulassung zu den besten Museen, Sehenswürdigkeiten und Touren in 14 Destinationen. Genau wie unsere Kunden, wir hoffen, Sie werden sie finden ... [Lies mehr]

Boston., MA — Smart Destinations is offering COMPLIMENTARY Go City Cards and/or Explorer Passes to all media attending Pow Wow. They work as a universal ticket, providing admission to the best museums, sights, and tours in 14 destinations. Just like our customers, we hope you will find them a handy way to see the sights if you are covering any of our destinations!

Go City Cards und Explorer-Pässe gibt es in Boston, Chicago, Los Angeles, Maui, Miami, New York City, Oahu, Orlando, San Diego, San Francisco, Seattle, Toronto, und der Blue Ridge Parkway.

• Zu Ende 425 Museen, Sehenswürdigkeiten und Touren zu akzeptieren Smart Destinations 'Go Karten und Pässe Explorer als eine Form der Zulassung. Das Metropolitan Museum of Art, SeaWorld San Diego, Madam Tussauds, das Field Museum, Surfkurse am Waikiki - sie und 400 alle anderen sind auf der Plattform.
  • Beide Produkte werden an Kunden für die zu einem festen Preis, der so viel wie ein Betreiber verkauft 55 % Ersparnis gegenüber den Kosten für den Kauf separater Tickets.
  • Die Kombination von Einsparungen und Komfort ist in Folge 94 % Kundenzufriedenheit, gemessen 3 Drittanbieter-Forschung und dazu beigetragen, das Unternehmen Rang 78 am Inc. Magazine 2008 Liste der 500 am schnellsten wachsenden Unternehmen
  • Go City Card provides access to the city’s best museums, popular tours, and attractions, during a pre-determined number of days. This Card is offered in 1, 2, 3, 5, or 7 day denominations. It is ideal for anyone looking to take in both the “must see” sights as well as hidden gems. For the price of the card, admission to all the participating sights is free for the holder.
  • Explorer Pass funktioniert ähnlich wie ein Go City Card, mit der Ausnahme, anstatt von dem Tag verkauft, bietet es eine festgelegte Anzahl von Aufnahmen - überall von drei bis 10 . Die Inhaber der Pass immer noch in den Top-Sehenswürdigkeiten zu nehmen, aber mit der Explorer-Modell sie ein gemächlicher vorgehen - und sogar bis zu 30 Tage für die Herstellung ihrer ersten Besuch in ihrer letzten.
  • NEW! Build Your Own Ticket Using Smart Destinations’ online ticket builder, travelers can pick and choose exactly what they want to see, add it to their own custom pass, and see the saving grow with each museum, tour, or sight they add. When they are done, their Pass gets built and a custom guidebook is generated to go with it. This new option is available in Boston, Chicago, Maui, Miami, New York and Oahu – with more destinations launching shortly.

Smart Destinations is the premier provider of unlimited admission sightseeing passes in 15 major North American travel destinations from Oahu to Boston. The Smart Destinations’ ticketing system encompasses over 425 museums, attractions and tours, aggregating them in each destination onto fixed price, multi-admission products, resulting in up to 50% savings compared to buying separate tickets. The combination of savings and convenience has resulted in 94% customer satisfaction as measured by 3rd party research and helped the company rank 78 on Inc. Magazine’s 2008 list of the 500 fastest growing companies. Distributed through major travel services in 25 countries as well as on the Web, Smart Destinations’ products are a “trusted companion” for the best a destination has to offer at an unbeatable price point. For more information on the company and its products, visit www.smartdestinations.com