Smart Destinations Generates Record Savings for U.S. Travelers in 2010

Company’s Go City Cards and Explorer Passes saved travelers more than $5 million on sightseeing and attractions

Boston, MA  — Smart Destinations, provider of Go City Cards, the only multi-attraction passes that maximize the fun, savings and convenience of sightseeing, announced today that it saved travelers more than $5 million on sightseeing and attractions in 2010. In addition, these travelers saved an estimated $4 million on other travel expenses by leveraging the bonus shopping and dining discounts provided by Smart Destinations’ multi-attraction passes. These record figures represent the unique benefits of sightseeing with Smart Destinations’ Go City Cards and Explorer Passes. These passes are available in 14 U.S. travel destinations and provide, for one highly discounted fixed price, admission to top attractions and additional discounts on shopping and dining.

Smart Destinations is the only provider of multi-attraction passes that offer deep savings and flexible purchase options for every type of traveler. Travelers can choose from three convenient purchase options: Go City Cards, which offer unlimited sightseeing for the traveler who wants to see and do everything; Explorer Passes, which offer admission to a pre-selected number of attractions for the casual sightseer; and Custom Explorer Passes, which allow travelers to build their own highly personalized pass for exactly what they want to see and do. In 2010, Smart Destinations saved travelers more than 25% on over 1 million attraction visits.

“Travelers have long focused on saving money on airlines and hotels. Now they are realizing they can have the same type of savings on attractions,” said Cecilia Dahl, President and Founder of Smart Destinations. “Our Go City Cards are all about having fun, saving money and making memories, and this year more people than ever got to experience all of those great things with our passes.”

Daten Smart Destinations "markieren Sie den Aufwärtstrend in Verbraucherinteresse an Multi-Attraktion Pässe. Jetzt mehr denn je, sind Reisende, die das Beste aus ihrer Reisebudgets zu machen, zeigt Interesse an Produkten, die die Fähigkeit, sie zu Geld zu sparen bieten, bei gleichzeitiger Verbesserung der Gesamt Spaß und Bequemlichkeit ihrer Reise.

Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations’ multi-attraction passes provide admission to more than 500 attractions across 14 North American destinations, including New York City, Chicago, Oahu and San Diego. In addition, the passes offer travelers additional discounts on shopping and dining, providing extra value and benefits.

Smart Destinations mit Sitz in Boston, ist Messe der führende Anbieter von Touristenattraktion in läuft 15 großen nordamerikanischen Reiseziele von Oahu nach New York City. Smart Destinations 'Go-Karten und Explorer Pässe bieten Prepaid-Zugriff auf über 500 Spaß Dinge zu tun, wie Museen, Sehenswürdigkeiten und Touren für einen Festpreis. Die Kombination von Einsparungen und Komfort in über resultierte 4 Millionen Besucher ein 94 % Kundenzufriedenheit und stellte das Unternehmen auf der Inc 5000 Liste der am schnellsten wachsenden Unternehmen für das letzte 3 Jahren. Durch große Reise-Services in verteilten 25 Ländern und im Internet, Artikel Smart Destinations "sind ein" treuer Begleiter "für die beste ein Ziel hat, um zu einem unschlagbaren Preis Punkt bieten. Für weitere Informationen über die Teilnahme am Programm, das Unternehmen und seine Produkte finden www.smartdestinations.com .