Smart Destinations 'Vier-Day "Ende September" Sale Puts Stadt Trips Within Reach

Now Through September 30, Save an Extra 10% to 15% on Smart Destinations’ Already-Discounted Go City Cards and Explorer Passes for Top Attractions in 11 Major U.S. Cities

Boston, MA - Blätter fallen - und so sind die Preise der Top-Touristenattraktionen in elf US-Städten, dank der Smart Destinations End-of-Sale September, nun bis September 30 . Vier Tage lang nur, können Besucher der Stadt Smart Destinations Go City Karten und New York City Explorer Pässe, gut für die Preisnachlässe von bis zu kaufen 55 % Bei top Museen, Führungen, Themenparks, Kreuzfahrten, Fahrrad / Segway / Bootsverleih und vieles mehr, für eine noch-Unter 10 % nach 15 % aus.

"Der Herbst ist die perfekte Zeit, um ein Wochenende oder mehrtägigen Besuch in einigen der großen Städte Amerikas zu planen", sagte Cindy Starr, Chief Marketing Officer von Smart Destinations. "Cooler Wetter und kleineren Massen an Top-Attraktionen passen Kinder und Erwachsene gleichermaßen. Und mit unserer Go City Karten und Pässe Explorer können Sie das beste zu sehen, dass jeder dieser Städte zu bieten haben, für viel weniger. "

Go Stadtrundfahrten und Explorer Pässe während Smart Destinations "End-of-September Verkauf erworben werden bei Besuchen zu jeder Zeit in diesem Herbst oder im nächsten Jahr verwendet werden. Wähle aus:

• 10 % Rabatt 2 -Tages Go City Cards für Blue Ridge, Boston, Chicago, Los Angeles, Miami, Oahu, Orlando, San Diego, San Francisco und Seattle.
  • 15 % Rabatt 3 -Tag, 5 Tages-und 7 -Tages Go City Cards für die gleichen Ziele wie oben.
  • 15% off Smart Destinations’ 5-, 7- or 10-attraction New York City Explorer Passes.

Smart Destinations is transforming the tourist attraction marketplace across the U.S. by packaging top attractions at discounts far below their everyday prices. Go City Cards and Explorer Passes are good at dozens of local destinations; both products allow users to skip the line at top sights and offer additional savings at local stores and restaurants.

“For children especially, fall is a great time for educational trips. With Go City Cards and Explorer Passes, parents can help their kids by visiting some of the most respected science and art museums in the country, while also visiting some attractions just for fun,” Starr noted. “And for a romantic weekend, fall is one of the best times of the year. Don’t miss out – these prices are good for the next four days only.”

Zu-Ende-September Rabatte zu erhalten, Go City Cards und Pässe Explorer muss online von Smart Destinations erworben werden www.smartdestinations.com/septembersale. Käufer müssen bis zu einem Jahr, um ihre Karten oder Pässe zu aktivieren; Aktivierung erfolgt, wenn sie besuchen Sie die erste Attraktion (einmal aktiviert, effektive Nutzungsdaten für Karten und Pässe variieren je nach Ziel). Für weitere Informationen, besuchen www.smartdestinations.com.

Smart Destinations provides the only multi-attraction passes that maximize the fun, savings and convenience of sightseeing with flexible purchase options for every type of traveler. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select, provide admission to more than 500 attractions across 13 North American destinations, including New York, Orlando, San Diego, Chicago and Boston. All passes come with valuable extras, including the ability to skip the line at select attractions and comprehensive city guides that offer insider tips and bonus discounts on shopping and dining. Smart Destinations passes leverage the company’s patented technology and the industry’s largest network of attraction partners to save consumers up to 55% compared to purchasing individual tickets. The company is headquartered in Boston, MA. For more information, visit www.smartdestinations.com.