Miami Explorer Pass Angebote Florida Reisende Flexibilität, Wert

Miami, FL — This summer, visitors to Miami have a new way to see the city’s top attractions from Miami Seaquarium to the Island Queen Millionaire’s Row Cruise. The Miami Explorer Pass lets customers choose any three top attractions from a list of nine and visit each one once during a 30 day period.

Miami Explorer Pass is available for sale following the resounding success of the sister product line known as the Go Miami™ Card. The Explorer Pass is the latest addition to a family of attraction passes offered by Smart Destinations, the premier provider of attraction passes in top U.S. travel destinations. The pass is valid for up to 30 days once used at an attraction, so extended stay visitors and locals can also benefit from the flexibility.

“The Miami Explorer Pass offers the excitement of Miami at a significant discount compared to walk-up prices. Bring the family to Miami MetroZoo, take a Miami Duck Tour, or choose one of the other attractions,” said Smart Destinations president Cecilia Dahl. “You can even save time by skipping the line at some of Miami’s most visited attractions.”

Miami Explorer Pass customers gain admission to some of the city’s most popular attractions, including: Jungle Island, Miami Duck Tours, Miami Seaquarium, Island Queen Millionaire’s Row Cruise, Gator Park Airboat Tours, Bayside Blaster, Viscaya Museum and Gardens, Miami Science Museum, and Miami MetroZoo. In addition to included admissions, Miami Explorer Pass customers receive savings at News Café, Kevin & Caruso’s Magic & Comedy Show, Miami Beach Parasail, Hector Watersports Jetskiing, South Beach Scooters, Segways and Fun Cards and a free VIP Coupon Book to Bayside Marketplace.

The Miami Explorer Pass is available online at www.ExplorerPass.com/miami. Attraction partners appreciate the pass’s customer tracking record, the ease in Smart Destinations’ advanced paperless technology, with ongoing, detailed reports about usage, and automatic and on-time payment.

Smart Destinations At A Glance:

• Ins Leben gerufen Go Boston ™ -Karte in 2003 , Go San Francisco ™ -Karte in 2004 , gefolgt von 10 weitere Städte 2005 . 2006 und zuletzt New York City, Blue Ridge, und Maui in 2007 .
  • Mehr als 1 . 000 Vertriebspartner und Partnerunternehmen in mehr als 25 Länder, darunter Virgin Holidays, American Airlines Vacations, Southwest Vacations, The Mark Reisen Konzern National Leisure Group, und die wichtigsten Online-Reiseveranstalter wie Expedia, Travelocity, Viator, Orbitz und mehr.
  • Recipient of more than $7.5 M investment from North Hill Ventures, the venture investment arm of Capital One and Zon Capital Partners, a private venture capital firm.
  • Cecilia Dahl, President und Gründer, ist ein Veteran der Branche der Großhandel Reiseveranstalter, die früher mit Collette Vacations. Kevin McLaughlin, CEO und Gründer, ist ein Veteran Unternehmer mit Erfahrung in Marketing und Produktmanagement für High-Tech-Produkte.

Mit Hauptsitz in Boston, MA mit Standorten in Nordamerika, ist Smart Destinations der führende Anbieter von unbegrenzter Eintritt Attraktion in läuft 15 großen nordamerikanischen Reiseziele von Oahu nach New York City. Smart Destinations 'Go-Karten und Explorer Pässe bieten Prepaid-Zugriff auf über 425 Museen, Sehenswürdigkeiten und Touren für einen Festpreis. Die Kombination von Einsparungen und Komfort ist in Folge 94 % Kundenzufriedenheit, gemessen 3 Drittanbieter-Forschung und dazu beigetragen, das Unternehmen Rang 78 am Inc 500 Liste der am schnellsten wachsenden Unternehmen. Durch große Reise-Services in verteilten 25 Länder, Corporate HR-Abteilungen und deren Anbieter, ebenso wie im Internet, Artikel Smart Destinations "sind ein" treuer Begleiter "für die beste ein Ziel hat, um zu einem unschlagbaren Preis Punkt bieten.